Tema: Re: garų puodai
Autorius: F20.0
Data: 2012-03-07 21:17:12
Čia ne apie greitpuodį, o apie garpuodį.

"Interested"  parašė naujienų news:jj7kav$ut$1@trimpas.omnitel.net...

Receptų linkus prašom pateikti :)

O aš "savo":

Supjaustom vištą, apšlakstom gausiai sojos padažu.
Greitpuodyje išlydom sviestą (pakelio per daug, pusės man mažai), sumetam
vištos gabalus, permaišiom. Ant viršaus galima truputį morkų ir kiek telpa
bulvių (cielų nuskustų).
"Verdam" 30min nuo šnypštimo pradžios.
Vandens niekad nepyliau, nepriskrudo.