Tema: Re: Duonkepė
Autorius: Siurskis
Data: 2012-02-02 18:46:46
Siandien atsiunte 2501.Kazkodel neisijungia....Gal netinka kistuko perejimas
is anglisko i europini? Kazkur angliskam forume buvo vienas irgi
nusigandes,kad neisijungia,bet nepamenu kur rase....

"ROOTS"  wrote in message news:jfjulj$g4b$1@trimpas.omnitel.net...

Aha. Mes naudojom pastoviai. Dabar biski persikraustem ir isigijom PANASONIC
SD-2500

"Gudrutis Jonas"  wrote in message news:jfj3hi$4ln$1@trimpas.omnitel.net...

as parupinau.... dar ROOTS irgi pirko... ale pats tiek ir tenaudojau - jau
kokie 1.5 m. kai nebuvau ijunges :D