Tema: Re: Duonkepė
Autorius: bzik
Data: 2012-01-23 09:47:03
modelis nebegaminamas - SD-254. Kaip suprantu, nuorodoje naujausia versija (kiek pamenu po manojo buvo sd-256). Dabar imčiau su ruginės duonos programa, t.y. analogas SD-2501.
Nežinau kaip ten gavosi, bet man ji su viskuo kainavo kokius 270Lt. Tarsi buvo kažkokie pakuotės pažeidimai ar pan. grąžinimai, todėl nedidele kaina pardavinėta ebay. Dar kažkas iš forumo pasirūpino nupirkimu ir tokiu būdu keliese nusipirkom.
Bandyčiau pasiieškot ebay ir pan., kad ir naudotų. 500Lt, jei ne kasdien anudojamam daiktui, kiek per daug.