Tema: Re: Duonkepė
Autorius: lllll
Data: 2012-01-23 16:26:07
Todėl ir reikia žiūrėti iš karto duonkepę, kuri tinkamas menteles turi...

lllll

"Gudrutis Jonas"  wrote in message news:jfjqit$9vi$1@trimpas.omnitel.net...

tiesa, atrodo ruginei duonai turetu padeti toks dalykas
http://www.ebay.co.uk/itm/PANASONIC-Breadmaker-Rye-bread-paddle-FOR-SD200-SD206-SD252-SD253-SD254-ETC-/330621493098?pt=UK_HGKitchen_SmallApp_RL&hash=item4cfa939f6a#ht_1749wt_1185
tik cia brungu... ROOTS suveikiau toki daikta, tai jis zinotu ar naudingas