Tema: Re: truputi apie miltus
Autorius: Indraja
Data: 2012-01-13 11:13:59
Taigi taip ir padariau, paprasciausia trupinini pyraga iskepiau su
vynuogiu/moliugu uogiene :)
O diskusija uzvedziau dar ir todel, kad kas pagyveno UK ir pyragam naudojo
vadinamuosius "cake flour" cia grize - verkia kad miltai blogi, pyragai
iprasti nesigauna. Nuspendziau pasidomet, ir paaiskejo, kad tikrai ten
pyragam naudoja truputi kitokius nei iprastiniai miltai. Taip praktiskai
issiaiskinau kame ir pas mane beda su tais dovanotais miltais :)
--
pagarbiai;
Indraja