Tema: Re: truputi apie miltus
Autorius: Indraja
Data: 2012-01-12 13:57:35
"W|T" <witalija@bk.ru> wrote in message
news:jekeo6$jgp$1@trimpas.omnitel.net...

> Aš jau keli metai naudoju kažkokius miltus iš ūkininko, viskas gaunasi
> puikiai, jokių keistų skonių ar netikėtų efektų su tešlom ir kepiniais.
> Ūkininkas kviečius pats augina.

Noreciau tamstai paantrint, kad butent TIK lietuviski kvietiniai miltai
paskutiniu metu naudojami daugely mazuju kepykleliu. Ir tikrai ju kokybe
labai gera. O tranzoo matyt koki kaimo "kreivaranki" ukininka surado ir
pagal ji vertina visus lietuviskus :)
Ir apskritai, kas per mada i savo lizda shikt!
As is principo naudoju tik lietuviskus (bent tikiuosi, kad jie lietuviski),
ir ne tik miltus, o kaip imanoma daugiau produktu, nes reikia Lietuvos
ekonomika remt, o nelaukt, kol keptas karvelis i burna iskris :)
--
pagarbiai;
Indraja