Tema: Re: Keptuve: Skeppshult vs. Woll
Autorius: Iris
Data: 2011-08-09 21:19:41
nu tyčia tai tikrai nekaitinu aš jos be reikalo.. :) bet būna, kad petelnė
jau senokai ant ugnies, o kiaušas ar mėsgabalis dar šaldytuve.. ale tikrai
nedažnai taip pasitaikydavo, man kažkaip atorodė, kad jau toooks
žvaigždždždždžių metalas turėtų tiek atlaikyti, be to, instrukcijoje niekas
nieko nesakė apie baisingą perkaitinimo žalą, dar ir įkaitintą po vandeniu
siūlė kišt, idant atsiplautų lengvai.. o ir kaip keptą tą mėsą neįkaitinus
kaip reikiant?
žodžiu, nepatinka man tie apsilupinėjimai, o kur dar svilimas vietom.. :(