Tema: Re: Keptuve: Skeppshult vs. Woll
Autorius: Gijo
Data: 2011-08-09 18:49:21
Jau senai palikau tefloną ir kitas sintetines dangas turinčias keptuves,
tiesa svogūnus ir kitas daržoves pasikepu  mažoje rusiškoje plieno
keptuvėlėje apie 12cm diametro  . Dabar naudoju sunkias: seną Zepter, seną
ukrainietišką 26 cm skersmens, naują  2-os rūšies švedišką 26 cm ir dar
nupirkau steikams kepti irgi švedišką iš Maksimos (tik 2-kart panaudojau).
Kiekviena turi savo "naravą", turi prisiderinti. Visos dirba savo karštą
darbą atsakingai. Vakar kepiau lietinius špižinėje,zepteris buvo užimtas,
padegė keli paskutiniai užpilimai, nes kepimo metu pakeičiau tešlos
sudėtį -įpyliau kefyro, na tai mano bėda ,o ne keptuvės. Aš patenkintas ,kad
galiu pamankštinti riešus prie orkaitės.Plonadugnės nevienodai paskirsto per
plotį šilumą ir kepimas yra nevienodas. Man špižinės kaip tik tas

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt> wrote in message
Woll be konkurencijos, kažkada mokėjau apie 400lt, bet prie to kas pusmetį
keičiu pigias tefal, kurios sueina fėjai gaminant pusryčius ar šiaip lengvą
maistelį, mat tefal lengvos ir moteriškai rankai ......... na o Woll
rimtiems patiekalams, ta prasme, man, kai aš įžengiu virtuvėn ;-)))