Tema: Re: Keptuve: Skeppshult vs. Woll
Autorius: Iris
Data: 2011-08-08 15:28:15
vat kažkaip stebuklingai aš savo Woll'ą po maždaug metų pradėjau sudirbinėti
:( danga kiek šerpetoti pradėjo, o ir svilt vietom maistas.. dabar nežinau,
ar čia aš taip durnai sugebėjau ją sudralint, ar kažkokios išorinės
priežastys.. perkaitint lyg ir neperkaitinu, iš įpročio vis tiek medinius
įrankius naudoju, o bet tačiau nebe tas kaip pradžioj, ir gerokai.. ypač ta
danga apšerpetojus nepatinka..
o gal tiesiog nešt į garantinį, ten gi berods 3 metai dangai.. :) ale sakys,
kad naudojau kaip nors netinkamai, ir ką tada..