Tema: Re: Kur gaut ispanisku agurku...
Autorius: eSSas
Data: 2011-06-14 19:56:02
2011-06-14 13:44, ALORA rašė:
> aš kalbu apie šią konkrečią bakteriją, kuri yra mutantė - iki šiol
> nežinomos padermės. Natūrali E. Coli nėra baisi. netgi EHEC nėra labai
> baisi ir jos protrūkių Vokietijoje yra buvę. Bet čia yra išsigimusi
> EHEC. Jeigu ji yra ant daržovių, ją sunaikinti galima verdant arba
> išplovus šiltu vandeniu ir nuplikinus verdančiu (agurkai ir pomidorai).

O dabar nukrypstam nuo zurnalistinio pobudzio trydos ir ramiai
issiaiskinam. Dabartine EHEC pasizymi keliu skirtingu ir anksciau jau
charakterizuotu kamienu pozymiais. Tai, kad iki siol tokia neuzfiksuota,
nieko nereiskia - Zemej dar daug ko nerasta. "Mutantai" tamstos lupose
skamba pokraupiai, o is tiesu tarp mikroorganizmu keitimasis genetine
informacija (=genais) vyksta nuolat ir tai yra visiskai naturalu.
Pamanykit, subego i viena kamiena atsparumo genas (/genai) ir toksino
lokusas. Ne tokiu bajeriuku pasitaiko, ypac ligoninese su S.aureus
kamienais.

Mokslininkai tai vadina genetiskai uzprogramuotu kintamumu ar tiesiog -
evoliucija. Jei tamsta ispazistat "rational design", tada esat rimtoj
pasauleziuros bedoj.

Beje, kalbant apie mutacijas. Siom dienom pasirode individualiu zmoniu
genomu analizes duomenys, kurie rodo, kad vaikas nuo tevu skiriasi
mazdaug 60 nukleotidu. 3 milijardu fone ne kazkoks stebuklas, ale
tamstos stiliuje vertinant - 60 kartu mutantas. Nebaisoka?

> Turbūt, švaruoli, įsivaizduoji, kad čia ne apie rankų plovimą kalba?

Ka ir kaip as isivaizduoju, tamstai geriau nezinot. Ramiau miegosis

> beje, šiandien pranešė, kad infekcija toliau plinta ir, greičiausiai,
> šaltinis iki šiol nenustatytas

Na, nustatys ta laiminga pasturgali, is ko ji isejo - so what? Praeis
kiek laiko, atsiras kitokie, dar rimtesni. Big deal

S.