Tema: Re: Kur gaut ispanisku agurku...
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-14 13:44:18
aš kalbu apie šią konkrečią bakteriją, kuri yra mutantė - iki šiol nežinomos padermės. Natūrali E. Coli nėra baisi. netgi EHEC nėra
labai baisi ir jos protrūkių Vokietijoje yra buvę. Bet čia yra išsigimusi EHEC. Jeigu ji yra ant daržovių, ją sunaikinti galima
verdant arba išplovus šiltu vandeniu ir nuplikinus verdančiu (agurkai ir pomidorai). Turbūt, švaruoli, įsivaizduoji, kad čia ne apie
rankų plovimą kalba?

beje, šiandien pranešė, kad infekcija toliau plinta ir, greičiausiai, šaltinis iki šiol nenustatytas