Tema: Re: Kur gaut ispanisku agurku...
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-08 12:33:15
esmė ta, kad būtent šita kaka yra iš grynos kakos, chemikaluose ji neauga. Jeigu tu tręšti ketini chemikalais, tavo produkcija bus
ne geresnė už parduotuvinę, o greičiausiai blogesnė, nes tu neturėsi absoliučiai jokių kontrolės mechanizmų, nei chemikalams
dozuoti, nei negeriečiams ant savo agurkų aptikti. Tad gal palikim karvę melžt melžėjai, o valstybę valdyt pajacams, ar kaip ten
Leninas sakė :) Nors jis, atrodo, tai sakė atvirkščiai...
Aš nesakau, kad kokiems pensinykams ar šiaip per daug laiko turintiems nereikia auginti agurkų ir kitokių ten burokėlių. Gal net ir
labai reikia. Bet kaip zabovą, o ne kaip išgyvenimo būdą. tada tai tikrai bus naudinga bent jau dvasinei sveikatai :)