Tema: Re: Kur gaut ispanisku agurku...
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-07 21:50:46
nu aš gi ne ūkinykė :) Tiesa, turiu tris kubilus braškių lipikių... gal dar ir karvę steikui turiu užsiauginti :)
Man grįžimas į natūrinį ūkį nėra ateitis, kiekvienas turėtų daryti tai, ką išmano. Nemanau, kad šventu dūchu tamsta savo šiltnamyje
kažkokius stebuklus užsiauginsi. Man atrodo, norint kažką tinkamai atlikti, reikia daug žinių ir patirties. man asmeniškai gaila
mano laiką eikvoti morkai ar burokėliui :)