Tema: Re: Rudijantis nerudijantis plienas...
Autorius: Justas
Data: 2011-05-04 11:28:22
Tai gi tavo replika apie diabeta buvo taikyta ankstesniam postui,
kuriame minetas cukraus nedejimas del "taip gaiviau"
Nebesigauna net tiek sugalvot? Ar cia bandymas nevietoj apsimesti auka
ir kvailesne nei esi?
Is bendro smalsumo, noreciau pasidomet, kokie zasino, kaip gyvuno,
bruozai yra taikytini diabeto nejautimo apibudinimui?