Tema: Re: Rudijantis nerudijantis plienas...
Autorius: Justas
Data: 2011-04-29 23:44:00
Tai gal persiskaityk nuo pradziu kaip buvo? As parasiau savo nuomone
apie peili, ir kad kartais jauti, jog paemei kokybiska gamini i rankas.
Pavyksta tau atskirt ar ne - cia jau tavo problemos.
Esme kad sita kvaile, jau ne pirma karta is lempos prigalvoja nesamoniu.
Prie ko cia tuperware ir ar isvis kas minejo peiliu kainas ar jo
proporcinga kokybes didejima kainos atzvilgiu?
O ir takto pas mane sociai, susisneku su visais zmonemis ir problemu
niekad neturiu. Tik ar verta nutylet, kuomet jau eilini karta tenka
skaityt sitos saunuoles pezalus?