Tema: Re: Rudijantis nerudijantis plienas...
Autorius: pjezo
Data: 2011-04-29 23:03:54
:D
nu ir as net susigedau, kaip nesuprantu tokios peilio svarbos:)
bet tai kai ponas "Justas" taip mandagiai isreiske savo autoritetinga pozicija ("mane labai zavi Jusu supermamos smaikstasikniu lygio komentarai") nu tai net susinepatoginau ir vos komplekso neigijau- kaip cia taip, koks as paskutinis prasciokas jei jau nesuprantu tokiu svarbiu dalyku....
Zodziu visada gera bendrauti su protingu, ir taktisku zmogumi, stai tokiu kaip ponas Justas"
:DDDD