Tema: Re: Rudijantis nerudijantis plienas...
Autorius: Justas
Data: 2011-04-29 17:20:38
lygis nelygis bet dar yra toks faktorius - kaip mielai rankoj jis guli.
man Global svoris ir balansas labai patinka, todel rinkausi juos.
iki kol nusipirkau situos, naudojau visokius peilius, pigius, achuenai
pigius gerai pjaunancius, nerudijancius net indaplovese, rekomenduotus
ir tt, tame tarpe ir dvyniu henkeliu sefo peili, kuris nuluzo ties
rankena siam nukritus ant granitines dangos.
uzteko pas pazystama papjaustyt su global iskart ir isimylejau.
ir esu dabar labai laimingas, kad perejau per kruva peiliu ir radau ta
vieninteli

P.S.
ALORA, mane labai zavi Jusu supermamos smaikstasikniu lygio komentarai,
daznausiai nieko bendra neturintys su cituojamu postu.
siuo atveju, niekas apie peiliu kainas net neuzsimine.
kitavertus ir tas brangumas yra salyginis dalykas.