Tema: Re: Tkemali padazas
Autorius: [pozherukas.namie]
Data: 2011-03-04 21:03:35
Kažkaip tu čia perdaug susireikšmini Povilai, nei tu man svarbus nei ką.
Tiesiog tik kartą per savaitę ar dvi turiu galimybę paskaityti forumą, tai
jau taip netyčia sutapo, kad kelis ir tavo post'us pakomentavau. Durnina
tave kas tik netingi, kaip matau, bet kažkodėl alergiškas tiktai mano
komentarams. Esi galvotas vyras, su turininga ir plačia patirtimi, paprastai
tavo mintis su malonumu perskaitydavau. Tikiuosi taip bus ir ateityje.