Tema: Re: Tkemali padazas
Autorius: Povilas
Data: 2011-02-17 20:32:18
Pirmiausia reiketu issiaiskinti del paties termino "tkemali padazas", o tada
jau galima butu ieskoti kur galima,o gal net neimanoma, ant LT nusipirkti
sita produkta. Kadangi esu ganetinai kategoriskas,tai as linkes manyti,kad
musuose jo nepardavineja niekur ir juo labiau niekas jo nagali pagaminti -
nu nemaciau ir neteko girdeti,kad pas mus augtu sios rusies slyvaites.O
teigti,kad is musisku kaukzaslyviu  pagaminti samarliakai yra "tkemali
padazas" ,tai tas pats ,kad sakyti ,kad apturejai puiku seksa su pripuciama
boba.

"[pozherukas.namie]"  wrote in message

Nu niekaip blablabla neįžiūrau tavo atsakyme adreso kur galima ant Lietuvos
nusipirkti tkemali :(
Pabandyk Andree paklausti kokioje gruziniškoje ar kaukazietiškoje užeigoje.
A.