Tema: Re: Tkemali padazas
Autorius: Povilas
Data: 2011-02-26 17:52:23
Ar Tamsta skaityti moki,ar tiesiog reiski emocijas,kai tik pamatai mano
komentara? Pabandysiu dar syki pasakyti _ta pati_ ka jau sakiau ir ka pats
is dalies atkartojai savo pasakojime apie tuos adzara,gruzine ir abchaza -
jie visi sutare del vieno - kad i tkemali padaza kaip pagrindas eina tkemali
slyvaites. O tkemali ,tai ne tas pats kas Tamstos ar mano soduose augancios
kaukazslyves,kad ir kokios jos ten spalvos bebutu - musu sodas yra salia
misko,o miske zinau bent kelias vietas kur auga tamsios,vos ne juodos
kaukazlysves,bet ar tai tkemali?! Dabar aisku, ka as norejau pasakyti,
sakydamas,kad pas mus nepagamins niekas tkemali padazo.Pagamins kazka
panasaus,bet tai bus tiek pat panasu I tkemali, kaip kiauliena ir serniena
arba tiek pat panasu kaip citrinos rugstis E pavidalu ir citrinu naturalios
sultys, lygiai tiek pat kiek panasus naturalus actas I acto rugstis ,zymima
kazkuria tai E .

"[pozherukas.namie]"  wrote in message

   Kažkada kai buvau Gruzijoje ir prie vieno stalo sėdėjau su abchazu,
adžiaru ir gruzine - visi kryžium gulė, kad žino kokia yra TIKRIAUSIA
tkemali padažo sudėtis ir koks yra pats TIKRIAUSIAS jo gamybos receptas.
Visi beje kalbėjo labai skirtingai, vienintelis vienijantis dalykas buvo
tkemali slyvukai, kurie beje kiekvieno kalbėtojo atveju buvo skirtingos
rūšies, spalvos ir auginimo vietos :) Kaip ir prieskoniai bei technologija.
Beja, moteriškė buvo Poti miesto vienos iš kavinių virėja. Bet Povilas matyt
labiau žino kas yra tikras gruzinas ir kas yra TIKRAS tkemali padažas. Aš
esu pirkęs tą maksiminį tkemali, esu pirkęs Šile tarčun serijos tkemali.
Visi jie man panašūs į tkemali. Gal kiek labiau patiko tie kur iš Rusijos
parsiveždavau, bet dabar niekaip negaliu prisiminti brendo. Ir nei vieno iš
jų negalėčiau pavadinti nei tikru, nei netikru, bet sutinku, kad tie
vietiniai gruzijoje buvo sodresnio skonio ir aštresni. O bendrai, tai čia
tas pats kaip ginčytis apie plovus, charčio, mantus, rizotus, kuris gi yra
pats pats TIKRIAUSIAS...
   Gal kas pasidalintų savo receptu?
   Turiu tėvų sode kaukazietišką slyvą, bet niekad taip ir neprisiruošiau
pasibandyti pasidaryti padažo. Bet šiemet į meniu tikrai įtrauksiu charčio,
tkemali padažus ir eilę kitų patiekalų iš kaukazietiškų slyvų, kaip pvz:
http://www.gotovim.ru/subject/frukty/alicha.shtml

pozherukas