Tema: Re: Tkemali padazas
Autorius: Povilas
Data: 2011-02-28 17:20:29
Niekas nesako,kad tas padaziukas bus neskanus  - pats gaminuosi is musisku
kauzkaslyviu ir kartais gaunasi visai nieko. Bet tu laukiniu tkemali net
skonis kitas - turiu pazystama gruzina kuris atsiveza zagatovkiu
stiklainiuose ir ta kose ten be jokiu drusku,todel skoni atskirti galima.

"liaulius"  wrote in message news:ikfv34$ujn$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek as zinau, tai dazniau ta slyvu rusi vadina "alycia" rusiskai. Ir ju
rusiu pilna - gi auga jos ne tik Kaukaze, bet ir Azijoje, Ukrainoje,
Moldavijoje, Balkanuose. Ir padaziukas turi kruva kitokiu pavadinimu.
Itariu cia kaip su charcio  ir saslyku bus :)
Pasidariau praeitais metais ir geltonu ir is melynu slyvuciu panasaus
padazo. Sveciai patenkinti. Ir ne tik su saslykais, naudoju su bet kokia
mesa :)