Tema: Re: Raugintu kopustu recepto
Autorius: ALORA
Data: 2011-02-15 21:43:47
aš irgi ne :)

Bet tavo recepto inspiruota darau taip:

baltas kopūstas, supjaustytas
geras ketvirtadalis kopūsto kiekio morkų, tarkuotų
maždaug pusė-2/3 morkų kiekio paprikų (aš imu raudoną)
čili arba peperoni, aš dedu maždaug 2 ankštis kopūsto galvai, gal ir daugiau. Visas paprikas sumalu, kiek atsimenu, Povilas jas
pjaustė ar kažkatai. Aš sumalu "burokine" tarka, gaunasi tokia tiršta košė
kmynų, druskos, spanguolių
jei turiu, dedu į 3/4 dalis padalintų briuselio kopūstų, arba šiek tiek raudongūžio. Juos maišau su baltais kopūstais ir morkom.
Tada kloju sluoksnį šito mišinio, ploną sluoksnį paprikų košės, kmynų, spanguolių, druskos, vėl sluoksnį kopūstų ir vėl visi
priedai. Paskutinis sluoksnis priedų, tada viską paslegiu lėkšte ir statau apsaugotą nuo šviesos virtuvėje antrą dieną pabadau, bet
iš esmės to nereikia, tiesiog įdomu paragauti :) Trečią dieną jau galima valgyti, kiek ilgai laikosi, nežinau, nes didelių kiekių
nedarau, todėl ilgiau savaitės dar neteko išlaikyti :) Kaip sakiau, darau visus metus ir iš bet kokių baltų kopūstų. Visą laiką
pavyko

Jei nuo originalaus recepto labai nuklysta, atsiprašau :)