Tema: Re: Raugintu kopustu recepto
Autorius: Povilas
Data: 2011-02-15 19:45:32
Autorius nepasisakys,nes jis neturi mados pasilikineti receptu :(

"ALORA"  wrote in message news:ijc01f$2sl$1@trimpas.omnitel.net...

Povilo receptas buvo su paprikom. Laaabai geras. Nors anksčiau niekad ir
neteko raugti :) Bet pagal jį raugiu visus metus, ir
visokius kopūstus (pagrindą imu baltus, bet dedu šiek tiek ir briuselio, ir
raudonųjų - labai graži spalva gaunasi).
Čia tik recenzija, receptą dabar jau iš galvos darau, bet kadangi kopiraitas
ne mano, tai teks tamstai palaukti, kol pasisakys
autorius :)