Tema: Re: Raugintu kopustu recepto
Autorius: Povilas
Data: 2011-02-14 21:29:53
As pries koki menesi pabaigiau savos g-bos raugintu kopustu derliu ir jau
buvau bepradedas pirkti "ukininku" turgeliuose.Bet kai viena syki 1 kg
pakuote pardaveja netyciom uzdejo ant elektroniniu svrstykliu ir jose
pasimate uzrasas 849 gr, o sekanti pakuote irgi nesieke 900 gr ir dar kita
buvoapie 900 gr,tai nusprendziaukad neturiu remti vagiu ir vel "bazeje"
nusipirkau maisa kopustu ir su mama pastateme paprastai be jokiu
issikalinejimu su paprikom ircili pipiriukais.Nezinau kas ir kaip atsitiko,
bet gavosi labai labai skaniai, nors teoriskai tai jiems jau nebelaikas buti
raugiamiems.
O ana receptuka ponas Budulis buvo siemte rudeni paviesines,nes pats ji
kazkur padejau i tolima stalciu,nes tik as vienas ir valgiau tuos kopustus,
o seimai jie buvo per surus.

"trickyvic"  wrote in message news:ijbuin$k7$1@trimpas.omnitel.net...

Velkam wrote:
> Sveiki,
>
> jeigu atmintis neapgauna, tai prie metus ar du cia vaidenosi Povilo
> Raugintu kopustu receptas, ar tai su medum ar taip su kazkuom , nelabai
> dabar pamenu. Tada nelabai buvo aktualu kadangi nebuvo galimybes tu
> kopustu raugint. Dabar atsiradus progai visai budu idomu pabandyti. Gal
> kas prilaikot recepta ir galetumete pasidalint?
ale nejaugi tokiu metu laiku ein raugt kapustus ?