Tema: Re: Malsenos duonos mishiniai
Autorius: Sauliusv
Data: 2011-01-12 11:19:59
Tai knyga Delonoj irgi nusipirkau.
Mieles pradzioj DrOtkerio po 0,99 lt uz pokeli naudojau. Dabar naudoju
Delonoj pirktas.

Uzvakar aptikau kad mano turimas cukrus yra neteisingas ;-)
Aksioma: druska zudo mieles.
Ipylus i piena 2,5 shaukshto cukraus ir po to mieliu - jos nesuveike -
pralaukus 15 minuciu taip ir nepradejo aktyvintis.
Ishpyliau ir pakartojau jau ne su cukrum, bet su medum - viskas suveike
gerai.
Taigi turiu itarima, kad cukruje yra ideta druskos. Esu girdejes apie tai
ish bitininku - zmogus iki 10 % druskos cukruje nejaucia.
Bites ta labai gerai pajaucia ir mirshta.

Netikejau. Cukrus lietuvishkas. Nepamenu tik kieno tiksliai.

Sauliusv