Tema: Re: Malsenos duonos mishiniai
Autorius: Sauliusv
Data: 2011-01-12 08:58:16
Duonekepe - Booman.
Knygute vakar specialiai dar karta perverciau. Visi receptai tik su mielem.
Nei vienam recepte nenurodyta deti raugo.
Pabandzius kepti 7 javu duona pagal knygutes recepta (240 g ruginiu, 240 g
kvietiniu, 60 g 7 javu dribsniu, mieliu, cukraus, druskos, 300 g vandens) -
duona gavosi nelabai ishkilusi.
Mieles dedu sausas, bet priesh dedamas jas suaktyvinu - ~50 g shilto pieno,
shauktas medaus ir tada imaishomos mieles. Duodamas laiko sukilti (10-15
minuciu). Malsenos mishinio duona ishkyla ir buna "puri". Tuo tarpu 7 javu
duona - purumo nerasta.

Paskaicius kita knygele apie duonos kepima paaishkejo kad ruginiams miltams
reikia daugiau mieliu arba raugo.

12.09 tema perskaityta skersai/ishilgai. Bet i mane dominanti klausima -
kaip ishkepti duona, panashia i kepama ish Maslenos mishinio, ten atsakymo
neradau :-(

Sauliusv