Tema: Re: Duonkepe
Autorius: keksas
Data: 2010-12-12 11:56:00
> Nerasi raugo ir salyklo jokioj didelej krautuvej.

Gali but :) Dazniausiai kepu plikyta duona, jai nereikia nei vieno, nei
kito.
Aisku minetu dalyku deficitas tai ir itakoja, kazkada reikes isbandyti :)

> Keksa bandziau kelis kartus duonkepej kepti, bet man vidus siek tiek
> zalias likdavo, emiau ta pati recepta kept orkaitej, viskas super.
> Galvoju, gal zalias likdavo, nes nera mano duonkepej programos saldiems
> kepiniams. O misiniuose keksui primaisyta visokios chemijos, tai
> nenaudojam.

Vakar isbandziau sita -
http://www.manovirtuve.com/receptas/sveciu/Vilmos%20Obuolinis%20keksas.html
Kepu dazniausiai su greitu kepiniu programa (1:25, maisymas, kildinimas,
kepimas ~40min), bet buna virsus ir vidurys nedakepe, tai dar pridedu
15-20min. Cia visiems keksams tas galioja.
Nesigavo tik viena karta, kai buvo margas. Kepiau supyles paruostas teslas
be maisymo, tai viduryje liko nedakepus vieta.