Tema: Re: Duonkepe
Autorius: Junda
Data: 2010-12-11 22:00:40
Nerasi raugo ir salyklo jokioj didelėj krautuvėj. Vilniuj tai viskas
aišku, yra Delona. Kituose miestuose nežinau, jaučiu reik iš tos pačios
Delonos siųstis. Salyklą blogiausiu atveju galima naudoti iš giros
pakelių, būna maximose, bet labai neekonomiška, nes salyklo ten gal
dviems kartams užteks, o gal vienam, tai 3 lt kainuos. O Delonoj pusė
kilo apie 3,90 lt kainuoja.

Keksą bandžiau kelis kartus duonkepėj kepti, bet man vidus šiek tiek
žalias likdavo, ėmiau tą patį receptą kept orkaitėj, viskas super.
Galvoju, gal žalias likdavo, nes nera mano duonkepėj programos saldiems
kepiniams. O mišiniuose keksui primaišyta visokios chemijos, tai
nenaudojam.