Tema: Re: "Gyvas" alus madoje
Autorius: locked
Data: 2010-11-06 01:53:17
nu as sakiau "praktiskai is milteliu", tipo analogas.
koks ten skirtumas kokioj formoj tie skoniai buvo, milteliu ar koncentrato..
tu fiziniu formu skirtumas tik vandens buvime/nebuvime, abi jos nieko bendro
su sidru neturi. kas noreta pasakyti tai kad tiesiog imamas "cheminis" kaip
ten sakoma identiskas naturaliam skonis (pokuj ar milteliu formoj ar ne),
skiedziama vandeniu, pystelnama spirituko ir vuolia - sidras.
apie rugima kazkoki net kalbos nera. kazkas ala "giros gerimas" kur su gira
nebaisiai ka bendro turi. gal neuzilgo ir musu sidrus pervadins i sidro
gerimus kokius, logiskai mastant remiantis giros pavyzdziu tai turetu...