Tema: Re: Blogas šaldytuvo kvapas
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-27 21:59:29
koks tiksliai ploviklis neatsimenu, bet tai buvo standartinis purškiamas
ploviklis voniai, kur buvo parašyta, kad naikina pelėsį. Koncentruotas
actas... taip ir vadinosi, koncentruotas actas :) ar tai acto koncentratas,
jį reikia skiesti, kad gautųsi valgomas 1:3. Purškiau jį supylus į gėlių
purkštuvą. Po to nevaliau, tiesiog leidau išdžiūti atvirą saulėtoje vietoje.
Manau, kad lempa su ventiliatoriumi būtų irgi gerai:)
Mano galva, pagrindinis dalykas buvo ne tiek naudotos medžiagos, kiek tas
plovimas šepetėliu. Neįsivaizduoji, kiek purvo iš tų visų pakraščių
išsiplovė