Tema: Re: Blogas šaldytuvo kvapas
Autorius: meska
Data: 2010-10-27 16:43:12
Turiu du klausimus
1) koks ploviklis? ten kalkėm nuimt ar koks?
2) Kas per koncentruotas actas? Čia standartinis kur būna (pvz obuolių
actas) Ir kaip tas supurškimas vyko? Poto buvo dar išvalyta? acto kvapo
nėra?

Nes visti tie gaivikliai (kava, soda, citrina, specialūs preparatai)
nepadeda.

"ALORA"  wrote in message news:ia98p1$bub$1@trimpas.omnitel.net...

pas mane buvo panašus atvejis. Šaldytuvas jau buvo nurašytas išmetimui, nes
nesitikėjau tokios smarvės pašalinti. Vidų išploviau iš pradžių voniai
skirtu plovikliu, visus kampelius, su dantų šepetuku (kaip pagal 'nariadą').
Po to sausai išvaliau, supurškiau koncentruotu actu ir palikau atidarytą
išdžiūti.
Kvapo nebeliko