Tema: Re: Blogas šaldytuvo kvapas
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-27 16:17:22
pas mane buvo panašus atvejis. Šaldytuvas jau buvo nurašytas išmetimui, nes
nesitikėjau tokios smarvės pašalinti. Vidų išploviau iš pradžių voniai
skirtu plovikliu, visus kampelius, su dantų šepetuku (kaip pagal 'nariadą').
Po to sausai išvaliau, supurškiau koncentruotu actu ir palikau atidarytą
išdžiūti.
Kvapo nebeliko