Tema: Re: Vytinta sprandine namu salygom
Autorius: Ignas
Data: 2010-10-23 00:05:51
as tai prie masinos radijo antenos pririsu, ypac jei toliau vaziuoju tai gerai labai, per savaite - kita isdziusta. Tiesa reik ziuret su kiekiais, nes pora kartu buvo antena nuluzus, ir pasimete visas lobis. Aisku jei tarkim ima lyt, tai reik nuimt, jau sioks toks nepatogumas gaunas. Darbe tai turiu atskira dezute pasidares, atvaziaves nuimu ir toj dezutej palaikau per diena, vakare vel uzdedu. Skaitau gaunasi dar ir ekologiskai, nes nu grynai gamtos salygomis dziusta

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message news:i9se63$8dq$1@trimpas.omnitel.net...
o jeigu toj dziovyklej kur skalbinius dziovina? ;)