Tema: Re: Vytinta sprandine namu salygom
Autorius: A&G
Data: 2010-10-22 15:44:47
tada reik apsisprest, kas yra dziovinimas ir vytinimas, nes as tai daznai dziovinu ir zuvi ir mesa, pakabinu prie zidinio ar virs dujines virykles, tiesa marinavimui naudoju tik druska, pipirus, cesnaka ir lauro lapus, laikau saldytuve 3-4 paras ir tada jau kabinu, prie alaus zakusono geresnio neteko ragaut, o ir siaip kai est norisi, o gamint kazka tingisi, sedi ir grauzi