Tema: Re: Q: prisvilusi uogiene
Autorius: Junda
Data: 2010-10-13 12:43:46
Man Almawin skalbia idealiai (su Ariel nelyginu, nes su ta atrava
neskalbiu, iškart išberia ir dusina), kiek tai įmanoma be optinių
baliklių naudojimo. Bet vis tiek skalbiu su eko rutuliais arba pigesniu
Sonnet (Almawin brangokas).

Kalbėjau ne apie IKI "ECO" liniją visai, o apie konkrečias ekologiškas
tabletes su visais Ecocert sertifikatais. Dabar nepamenu pavadinimo,
kažkaip Vert vadinas.