Tema: Re: Q: prisvilusi uogiene
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-10-12 16:18:11
Tai gal ta druska visgi baigesi? Mes irgi ilgai sau naudojom indaplove, druskos pylem tik isigijus indaplove. Po kokio pusmecio o gal ir metu, viena diena dasilo, kad tas svieciantis simbolis su dviem susisukusiom rodyklytem reiskia, kad druska baigesi :) O ta perspejanti lempute sviecia tik tol,. kol neijungta plovimo programa. Galetu jis sviest visa laika ar mirkset pvz.. Nes pvz. blizgiklio simbolis irgi sviecia, bet kai jo nenaudojam, tai neaktualu. Cia, zinoma, priklauso nuop indaploves modelio, gal kitos masinos ir kitaip rodo apie pasibaigusia druska. O gal is viso nerodo.