Tema: Re: Q: prisvilusi uogiene
Autorius: Tomas
Data: 2010-10-12 11:55:47
2010.10.12 10:57, Junda rašė:
> Iš eko tablečių man geriausiai plauna Almawin (maximose nėra, tik mažose
> parduotuvėse arba užsakinėt internetu galima), Sonnet (būna Rimi ir
> kitur). Dar kažkokias iš IKI eko bandžiau kažkaip VERT ar pan vadinas,
> visai normaliai. Tik Maxima ir Norfa užsispyrusios nieko eko nesiūlo
> indaplovėm. Šiaip perkant atskiras eko priemones, o ne tabletes, yra
> pigiau. (Aš asmeniškai neprisiruošiu.)

Reiks pasinagrinėt variantus. Tik tablečių naudot nenoriu, nes Kaune
vanduo joms per kietas - vis tiek reikia druską pilt. Apskritai nematau
kuo miltelių įpylimas sudėtingiau už tabletės įdėjimą, o tabletės kaip
suprantu dar gerokai brangiau kainuoja :) Tik tiek, kad dabar naudojami
Yplon (berods) miltai sušoka į guzą ir ne visi ištirpsta.

> Bet tu dar pabandyk su 70C vandeniu BE nieko išplaut.

Pabandysiu kada, intensyvios programos dar neteko naudot :)