Tema: Re: Kur įsigyt skaniai išrūkytą šviežią didelį ungurį Vilniuje?
Autorius: Povilas
Data: 2010-06-25 20:28:27

"W|T" <witalija@bk.ru> parašė naujienų
news:i0229k$9gc$1@trimpas.omnitel.net...
> Povilas wrote:
> Man neskubu, ne badas namie, skanaus daikto galiu palaukt iki palankios
> progos. Jei kada pasitaikytų koks perteklinis, mielai priglausčiau.

Pas mane irgi kol kas niekas namie nebadauja, bet mano chebra yra
ispindejusi ir ne visa zuvi dar ir valgo, o ungurys yra viena is tu kuriu
nevalgo .Todel jie beveik nera gaudomi. Siuo atveju, kaip jau ir minejau,
bus gaudoma sveciu kompanijai, kuri nera islepinta.
Kas link zuvies atidavimo svetimiems zmonems, tai gal ir neverta rizikuoti
imti tokios zuvies vasara, o ir neverta atidavineti zuvies toku laiku,kad
nesusigadinti reputacijos, nes ji gali labai greitai sugesti. O jei  bus
noras, tai siek tiek atsalus orams -link rudens, galesiu pasidalinti
kontaktais is kur imame sviezia gera zuvi maistui.