Tema: AW: Kur įsigyt skaniai išrūkytą šviežią didelį ungurį Vilniuje?
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-25 12:07:43
šiaip interepiasna - o jumei į kokį teatrą, koncertą ar muziejų nueit laiko
turit? Ar kokį monopolį su vaikais pažaist? Mano galva, turint tokius
aukštus reikalavimus maisto ne tik gamybai, bet ir kilmei (nusidobti šerną,
ungurį, užsimarinuot agurkus kaip pas uspaskychą ir pan.) niekma daugiau
laiko neturėtų likti?
arba aš savo gyvenimą organizuoju totaliai neteisingai :)))

Tik nepulkit tulžimi spjaudytis, man tikrai įdomu, kaip ne pensinykas,
dirbantis žmogus su šeima randa tokiems dalykams laiko?

ir dėl ungurių - mano vienas dėdė buvo pasinešęs žvejys. ungurių pagaudavo
daug, bet tokių teisingų tikrai retkarčiais