Tema: Re: AW: Kur įsigyt skaniai išrūkytą šviežią didelį ungurį Vilniuje?
Autorius: Povilas
Data: 2010-06-25 13:49:45

"ALORA" <aloros@noutas.belekur> parašė naujienų
news:i01rkv$3mu$1@trimpas.omnitel.net...
> šiaip interepiasna - o jumei į kokį teatrą, koncertą ar muziejų nueit
> laiko turit?

Koncertu, kurie sudomintu mane ir atitiktu kitu mano seimos nariu pomegius,
per metus ivyksta max 1-2 ir tai dazniausiai  tenka vaziuot i kitas salis,
kad juos paziureti. Teatro ir kino nepernesu organiskai - nemegstu sedeti 2
valandas vienoje vietoje kartu su dar 200-300 tokiu pat nelaimeliu ir ziuret
i kazka statisko. Kas link muzieju, tai per tiek metu jie daug maz visi
aplankyti.

>Ar kokį monopolį su vaikais pažaist?

Kol vaikai buvo tokio amziaus ,kad ziasdavo monopoli, tai zaisdavome. O
dabar dazniau sachmatais ar saskem pazaidziame.

Mano galva, turint tokius
> aukštus reikalavimus maisto ne tik gamybai, bet ir kilmei (nusidobti
> šerną, ungurį, užsimarinuot agurkus kaip pas uspaskychą ir pan.) niekma
> daugiau laiko neturėtų likti?
> arba aš savo gyvenimą organizuoju totaliai neteisingai :)))

O gal tame ir slypi atsakymas?

> Tik nepulkit tulžimi spjaudytis, man tikrai įdomu, kaip ne pensinykas,
> dirbantis žmogus su šeima randa tokiems dalykams laiko?

Darbas darbui nelygu. Pvz. siandien didzioji dalis Lietuvos atostogauja, o
mes dirbame. O kai kitiems butinai reik atsedeti darbe nustatyta laika, as
galiu isvaziuoti zvejoti ,grybauti ar siaip bamba musti.

P.S.Tenkina atsakymai?