Tema: Re: Q: sudyta lasisa ar kita zuvele
Autorius: bastunas
Data: 2010-06-21 14:09:14
Sudau rupia druska su cukrumi išfiliuotą lasisą paguldyta ant žvynu. Druskos
pilu gausiai. Kas neištirpsta nuplaunu. Susidariusi rasalą nupilu. Šaldytuve
laikau atvirą indą. Žuvis padžiusta ir tokia man skaniausia. Sugedusi niekad
nebuvo. Sugadinti galima sudant nefiliuotą arba labai didelę žuvį kai per
stora mėsos sluoksnį nespėja prasiskverbti druska ir viduje  pašvinksta.