Tema: Re: Q: sudyta lasisa ar kita zuvele
Autorius: Lavonas
Data: 2010-06-21 12:15:20
ash asmenishkai itrinu druska ir apibarstau krapais. suvynioju i kepimo
popieriu ir tikrai nesandariai padedu. mano manymu turi kvepuoti visas tas
reikalas. Beje, ir nelaikau dvieju dienu, o na tarkim puse paros visishkai
uztenka.

"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:hvna44$db6$1@trimpas.omnitel.net...
2010.06.21 12:02, Indraja rašė:

> Labai skaniai sudo zuvi mano dede, kuris piktybiskai neisduoda recepto.
> Kai paklausiu, atsako - "taigi nieko cia sudetingo, pabarstai druska ir
> viskas". Bandziau kelis kart "pabarstyt sviezia lasisa, itrint ta
> druskele, ir ka jus manot, jau po 2 paru ji nebetiko maistui, nors
> "gyveno" saldytuve, sandariai uzdaryta...
> Gal galit kas koki recepteli ar patarima, kaip toki dalykeli pasiruosti
> namu salygom? Kokius prieskonius rekomenduotumet, ar tikrai uztenka
> druskytes? Sudyt ketinu ne butinai lasisa, manau ir kupre, ar koks
> [...]

Druską reikia maišyt su cukrum santykiu 1:1, arba cukraus net daugiau.
Prieskoniai - krapai, pipirai ...