Tema: Re: Ats.: Ats.: Kur šiandien suvalgyt skanų steiką Kaune?
Autorius: Edvinas
Data: 2010-05-18 15:44:32
On Tue, 18 May 2010 15:28:36 +0300, Blynas wrote:

> Dar keli klausimai :)
>
> Mėsa - sprandinė, nugarinė ar...?

Jau du kartus rašiau, kad išpjova. Vidinė.

> O yra skirtumas, kada prieskonių privaryt - pradžioj ar po kepimo?

Yra. Prieš kepimą privarius jie sudegs bekepant. Aš jais pabarstau jau
iškepusį steiką.

> Geriau dažniau vartyt, ar tik vieną kartą po 5 min. (jei norisi gerai prakepusio)?

Aš nevartau. bet aš ir 10 minučių jo nekepu.

> Aliejus alyvų?

Steiką kepu be jokio aliejaus.

> Keptuvė uždengta?

Keptuvė atvira.

> Kepant kaitrą mažinti?

Aš nemažinu.

p.s. keptuvės reikėtų ne skardinės, o masyvios, gerai išlaikančios šilumą,
mėsą prieš kepdamas irgi atšildyk iki kambario temperatūros.