Tema: Re: E
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-04-07 15:17:55
"> Dar vienas tokiu sarasu minusas - kaip pasakoje apie Jonuka ir vilka miske.
> Pateikiam sarasa i kuri surasome visa mendelejevo lentele ir puse organiniu
> junginiu, kurie net teoriskai negali buti kenksmingi. Daug reik islakt, kad
> patiketi, jog argonas mesos konservuose nuo to, kad pazymetas ten E938 jau
> pasidaro nuodas.  Ir zmogus pamates, kad ten tokiu briedu prirasyta jau
> nebekreipia demesio ir į kitus uzrasus.

Na ish kitos puses visada egzistavo 'ishnaudojamuju' klase, kuri kishdavo/kisha pinigus burejoms, gatves apgavikams, chigonems, perka magishkus gyvo vandens aparatus ir tunguskos meteorito dulkes, kurios gydo nuo vezhio ir trydos. Tokie zhmones, matyt teisingiausia juos butu vadint lengvatikiais, matyt tam ir egzistuoja, kad ish ju galetu mist kruva parazitu, pradedant burejom/astrologais ir panashiai ir baigiant visi tokie saitai, kuriu kurejai arba patyt lengvatikiai, arba sociopatai, kurie pramogauja kurdami virusus, ar grasinanchius laishkus apie onyte kuriai ant veido uzhaugo koja, o ant kojos veidas ir viskas nuo baisiuju E ;)

> Beje, radau idomia versija del citrinos rugsties:
>
> http://www.ukfoodguide.net/e330
>
> Skaityti paskutines keturias pastraipas.

Aha, sakychiau idomi versija. nes kaip citrinas privest iki vezhio, kai tie patys zhmones, vitamina c siulo gerti nuo visu ligu, pradedant gripu ir baigiant tuberkulioze, vat chia man viena ish didzhiuju gyvenimo paslapchiu:)