Tema: Re: E
Autorius: Povilas
Data: 2010-04-07 14:04:44

"Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> parašė naujienų
news:hphm4c$jdj$1@trimpas.omnitel.net...
> o jums neatsibodo tomis paranojomis maitnti visus? visiems jau seniai
> aisku, kad produkto be E jau sunkiai rasi, kad desroje nera mesos ir t.t.
> bet vistiek tai pateikiama kaip didele naujiena ir baubas..
> Ar neverciau eiti i omnitel.sveikata ir gasdinti visus?

 Kodel is kart taip grieztai siunti zmogu kazkur kitur, kur jis gal ir
nenori eiti? Sakykime, kad tie kas dazniau cia lankosi, gal kazkiek ir zino
nekuriuos probleminius-kasdienius punktus is sio saraso, gal kazkas ir turi
lietuviskaji jo varianta su profesionalesniu paaiskinimu ka katras kodas
reiskia, bet gi yra zmoniu kurie apie tai nieko nezino arba nekrepdavo
demesio I tai kas rasoma ant pakuociu. O jei ir kreipdavo, tai nesuprasdavo
ka tai reiskia - atmeskim kokius 5-6 metus atgal ir as apie save beveik ta
pati pasakyciau, nes tada beveik nekreipdavau I tai demesio.O apie tai, kad
kazkas man nepatinka maisto produktuose, tai sakydavau, kad smirda taip pat
kaip galina blanca kubelis. Ir tikrai tik ,lankydamasis cia, pradejau
aktyviau dometis, kas gi ten smirda taip,kad permusa produkto skoni.
As beveik 100% esu isitikines, kad dar praeis kazkiek nedaug laiko ir netgi
Linas nebesakys, o kas cia blogo, kad ideta chemiskai isgauta citrinos
rugstis I produkta, o pats ieskos produkto kuriame bus parasyta, kad ideta
bent jau actas, o ne ta rugstis.

P.S.Linai, o man dabar stai iskilo tokia eretiska mintis: jeigu Tu taip gini
tuos visus E, tai galima teigti, kad nematai jokios problemos ju vartojime
pats, o is to issirutulioja ir teiginys, kad pateikdamas savo kavineje
maista irgi jo I ten krauni?