Tema: Re: Basturma per kietas (?)
Autorius: Saulius
Data: 2010-04-09 16:27:39
Visas apdorojimas trunka apie  4 savaites. Zinant kad kiaulienoje gali buti
nepageidautinu mikroorganizmu, norint juos sunaikinti nekaitinant reikia
vytinti ilgai kad pakistu mesos ph - lygtai min. pusantro menesio, nepamenu
tiksliai - ar galetu kas is maisto technologiju specu pakomentuoti ?

Del jautienos viskas ok, ja galima valgyti ir zalia gerai nuplovus :)