Tema: Re: Basturma per kietas (?)
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-03-30 19:01:35
aš kai dariau tai ir man gavos per kietas. Vis nepribrestu vėl pabandyt, tad
neįsitikinęs, bet atrodo, kad džiovint 2-3 savaites yra per daug, kituose
receptuose rašo vos keletą dienų. O ir aš pamenu, kad kai neiškentęs galiuką
nupjoviau po neviso numatyto vytint laiko, tai rezultatas, bent man, buvo
labai net tinkamas.ties plonagaliais sudžiūvęs, bet kitur - graži, minkšta,
tamsiai raudona mėsytė, šviesėjanti į vidurį.
Dar tuerėjau tokią mintį. Niekur receptuose nebuvo parašyta, kad laikant ant
druskos mėsytę, atsiradusį skystį reikia nupilt, aš gi nupylinėjau bent
triskart, tiksliau keišiau visą druską į sausą. Ar tai galėjo sugrot - nzn,
planavau išsiaiškint gamindamas kitą kartą.