Tema: Re: thai issinesimui ir .t.t
Autorius: SMart
Data: 2010-03-30 16:12:06
Jei tai paprasti kviečių miltų makaronai (noodles) tai viskas panačiai
kaip ir su kitais makaronais. Apvirti, sutepti riebalu (aliejus) ir
galima kelias dienas laikyt iki apkepinimo WOK'e. Jei ryžių maaronai,
tai labai trumpai apvirti (priklausimai nuo storio) ir pamerkti į šaltą
vandenį. Nebandžiau ilgiau laikyt, tai nežinau kaip keičiasi
konsistencija. Stiklinius makaronus dar paprasčiau - nuplikyti
verdančiu vandeniu 20-30 sek ir dėti į patiekalą. Jų kepinti ar kitaip
termiškai apdototi papildomai nebereikia.