Tema: Re: thai issinesimui ir .t.t
Autorius: Sail
Data: 2010-03-30 13:19:04
Na 4 Kw tai jau mazoka. Turiu 7 Kw degikli - pats tas. Tiesa, wokas carbon
steel. Na ir mesa tai maza apkrova wokui, darzoves labiau saldo.

Gal kokiu smagiu receptu isbandytu turi pasidalinti? Matau domiesi tais
dalykais.

Tiesa pasakius, jei degiklis 40Kw, tai gal ten wokai arklinio dydzio? 7Kw
ant maksimumo tai liepsna jau iki pat woko krastu.