Tema: Re: Receptu archyvavimas
Autorius: Dautarte
Data: 2010-02-08 17:24:23
Aciu uz mintis!
Sutinku. Duombaze turi prasmes tik tuo metu, jei palaiko tiesiogini teksto
ir nuotrauku "copy/paste" is Interneto. Visi kiti variantai turi buti
siulomi, kaip bauda uz nuodemes ar dar ka kita ;)

Katalogizatorius a la WhereIsIt, kol kas turbut ir bus labiausiai priimtinas
sprendimas, nors cia yra panasu i paprasta Win paieska ir lieka problema del
patogaus failu perziurejimo, jei ieskant ko nors reikia perziureti pvz.
keliasdesimt vienoje kategorijoje esanciu failu. Zinoma, jei nieko nerasiu,
tai taip ir bus... kol nerasiu tobulo sprendimo ;)

Kadangi daugumoje naudoju FF, tai apie "viena paspaudima" IE ar Operoje nesu
girdejusi. Galima placiau?
Kolkas beveik vienu judesiu "spausdinu" pasirinktus puslapiu elementus i
pdf - PDFCreator pagalba, gana patogu, pasirenktu tik tai, ko reikia ir
spausdinu kaip "Selection".